Årets bästa erbjudande på prisbelönta luftrenare TILL RABATTERNA

Policy för produktreparation: Vad händer om produkten är trasig?

Uppdaterad för 2 dagar sedan

Om du har problem med din produkt, kontrollera först om det är något du kan lösa själv. De flesta problem kan lösas med några enkla steg som du hittar i vårt hjälpcenter.

Om problemet kvarstår, vänligen fyll i vårt formulär för felanmälan här: https://coway.se/felanmalan/

Vår kundtjänst svarar inom sju arbetsdagar. Om produkten måste skickas in, kan du beställa en förbetalda etiketten från Coway och skicka produkten till oss.

Vår servicerepresentant undersöker produkten, reparerar den och skickar tillbaka den. Om produkten inte kan repareras, skickar vi en ny eller renoverad produkt.

Vänligen försök aldrig, under några omständigheter, att reparera din produkt själv. Vänd dig alltid till vårt supportteam för hjälp.

Har du några funderingar?
Vi finns här för att hjälpa till.

Hjälpcenter

Besök vårt hjälpcenter
för information och kundservice.

[email protected]

Behöver du support?
Vi finns här för att hjälpa till.