Steg 1: Kontrollera anslutningen enligt manualen
Klicka här för att verifiera att din produkt har försökt ansluta till WiFi enligt manualen.
Steg 2: Kontrollera WiFi-frekvensen
- Se till att du använder en 2.4GHz WiFi-anslutning. Vår IoCare-app är inte kompatibel med 5GHz WiFi.
Steg 3: Kontakta kundsupport om problemet kvarstår
Om allt ser korrekt ut men du fortfarande har problem med parkopplingen, vänligen kontakta vår kundsupport via e-post och inkludera följande information:
a) Beskrivning av problemet
b) Ordernummer. Om du köpte produkten via Coways webshop och ditt inloggnings-ID är samma som din e-postadress, behöver du inte ange Order-ID.
c) Produktens serienummer. Serienumret finns på etiketten på produktens baksida. Du kan antingen skriva ner det eller bifoga en bild.
d) Video (valfritt, men det hjälper oss att bättre förstå problemet).
Skicka din förfrågan till [email protected], så hjälper vårt kundserviceteam dig att lösa problemet.